وبلاگ

برای تبلیغ محتوا در رسانه های اجتماعی چه باید کرد

تبلیغ محتوا در رسانه های اجتماعی
دیجیتال مارکتینگ / آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی

برای تبلیغ محتوا در رسانه های اجتماعی چه باید کرد

فهرست مطالب

مطمئنا شما برای رسیدن به جایی که هستید بسیار سخت کار کرده اید. اما هیچ چیز به این اندازه روحیه شما را خراب نمی کند که بعد از قرار دادن مطلب خود در وب سایت گوگل آنالیتیکس را بررسی کنید و ببینید آن پست بازدید کمی داشته است. مطمئناً، اعداد همه چیز نیستند و بازدید به زمان نیاز دارد، اما به احتمال زیاد شما با امیدواری که بتوانید بازدید داشته باشید، محتوا را تولید کرده اید.

بررسی اجمالی رسانه های اجتماعی

برای بسیاری از شما کار با رسانه های اجتماعی به اندازه تنفس عادی است. این کار را بدون فکر انجام می دهید. پیمایش، ضربه محکم و ناگهانی، دو ضربه زدن و همه کارهایی که می توانید در رسانه های اجتماعی انجام دهید. شما رسانه های اجتماعی را به خوبی می شناسید، به خصوص در مورد نحوه و زمان تعامل با آن – به طور متوسط ​​یک آمریکایی روزانه دو ساعت را صرف کار با  رسانه های اجتماعی می کند – اما بگذارید از منظر تحلیلی تری به آن نگاه کنیم.

کاربران اینترنت اجتماعی هستند. این بسیار واضح است. و تنها از طریق این اعداد می توان دریافت که رسانه های اجتماعی بازار بزرگی است که احتمالاً در ایجاد ترافیک و ارتقا ترافیک پست های وبلاگ توسط بسیاری از سایت ها مورد کم استفاده یا سو استفاده قرار گرفته است. بنابراین، استفاده از این پلتفرم ها به معنای تجارت بزرگ برای ارتقا و رشد وبلاگ شما است. چطور؟ بیایید آن را به عنوان یک ابزار بازاریابی تجزیه و تحلیل کنیم.

رسانه های اجتماعی به عنوان یک ابزار بازاریابی

نود و یک درصد از مارک های خرده فروشی از دو یا چند کانال رسانه اجتماعی استفاده می کنند و 81٪ از مشاغل کوچک و متوسط از نوعی بستر اجتماعی استفاده می کنند. برای ایجاد و جذب مخاطبان، باید ارتباط اجتماعی برقرار کنید تا بازدید بیشتری از سایت خود ایجاد کنید.

از آنجا که پلتفرم های رسانه های اجتماعی می توانند حجم بالایی از ترافیک و تعامل را تجربه کنند، شما می توانید از این حجم از ترافیک برای جلب توجه به سمت وب سایت یا وبلاگ خود استفاده کنید. به علاوه، این یک روش مناسب و مقرون بصرفه برای بازاریابی وبلاگ شما است.

همانطور که اشاره کردیم، شما احتمالاً می توانید بسیاری از اطلاعات مفید رسانه های اجتماعی را بر اساس عادت های اجتماعی خود بدست آورید، اما آگاهانه نگه داشتن انگشت خود روی نبض مکالمه اجتماعی به شما کمک می کند بهتر درک کنید که چگونه برای ایجاد ترافیک سایت خود، طرح حمله به رسانه های اجتماعی خود را راه اندازی کنید.

به علاوه، رسانه های اجتماعی همیشه در حال تغییر و تحول هستند، بنابراین شما باید با پلتفرم های اجتماعی همگام باشید تا با موثرترین روش بازاریابی برای هرکدام همراه باشید.

کانال های رسانه های اجتماعی همچنین یک سیستم دو طرفه مفید برای پذیرش بازخورد کاربر و جمع آوری محتوای مربوط به کاربر ایجاد می کنند.

استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان ابزاری برای بازاریابی لازم نیست روی حیله و تزویر باشد. ما برخی از بهترین روش های بازاریابی در شبکه های اجتماعی را به شما معرفی خواهیم کرد، سپس بررسی خواهیم کرد که چگونه می توانید از هر کانال اجتماعی منحصر به فرد برای تبلیغ محتوای خود و ایجاد ترافیک در وبلاگ خود استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

پیدا کردن سایت معتبر برای درج بک لینک با ابزار سئو

بهترین روش های بازاریابی در شبکه های اجتماعی

بازاریابی در شبکه های اجتماعی به تلاش های شخصی و سفارشی شده نیاز دارد، اما چند برنامه کاربردی خوب برای بازدید برای برنامه های عمومی وجود دارد که می توانید آنها را در تلاش برای بازاریابی وبلاگ خود پیاده کنید.

بیشتر بخوانید:

سئو تکنیکال سایت فروشگاهی با نه گام

رسانه ها را به هم پیوند دهید

کاربران نمی خواهند برای یافتن محتوای شما یا پیوندی پنهان به وبلاگ شما گشت بزنند. با قرار دادن پیوندی به سایت خود در همه کانال های رسانه های اجتماعی، مکان یابی آنها را برای آنها آسان کنید. آن را قابل مشاهده کنید و پیمایش آن را آسان کنید. وقتی محتوای رسانه های اجتماعی شما آنها را درگیر خود می کند، آنها چیزهای بیشتری می خواهند – بنابراین اتصال آنها با شما و دسترسی به وبلاگ یا وب سایت خود را برای آنها ساده کنید. همچنین، سعی کنید دسته های خود را در پلتفرم های خود ثابت نگه دارید. این کار پیدا کردن شما را برای مخاطبان راحت تر می کند – و ساخت یک مارک تجاری منسجم و قابل تشخیص برای شما راحت تر است.

رسانه ها را به هم پیوند دهید

تفاوت رسانه ها را در نظر بگیرید

اگرچه اکثر کانال های رسانه های اجتماعی زیربنای اصلی یکسانی دارند (به اشتراک گذاری محتوا، ارتباط با دیگران و غیره)، این واقعاً تنها گره ای است که آنها را به هم پیوند می دهد. ساختار هر پلتفرم منحصر به فرد است و هر کدام بر روی مدل های مختلفی کار می کنند.

بیشتر بخوانید:

پیج اتوریتی چیست | چرا page authority برای سئو اهمیت دارد

 

همانطور که گفته شد، نحوه تبلیغ وبلاگ یا وب سایت خود در شبکه های اجتماعی نمی تواند یکپارچه باشد. بازاریابی وبلاگ شما در اینستاگرام احتمالاً در فیس بوک جواب نمی دهد و آنچه در توییتر کار می کند قطعاً در Pinterest جواب نخواهد داد. شما این ایده را دارید بعلاوه، محتوای اجتماعی فقط CTRL + C در هر پلتفرم نیست، بلکه ممکن است کپی کردن تنها مخاطبان را ناخوشنود کند – این روش تکراری می تواند ناخوشایند به نظر برسد. شما قطعاً چنین چیزی را نمی خواهید.

هنگامی که قصد دارید تبلیغات وبلاگ خود را در رسانه های اجتماعی ارتقا دهید، هر پلت فرم را بصورت جداگانه در نظر بگیرید. محتوای خود را به صورت جداگانه و براساس مکانیک هر کانال متناسب با هر پلتفرم تنظیم کنید. لازم نیست 15 حساب مختلف در شبکه های اجتماعی داشته باشید. 100 درصد خوب است که چند مورد را انتخاب کنید و بر عالی بودن در آنها تمرکز کنید. محدودیت های خود را بشناسید (و به آنها احترام بگذارید).

برای تبلیغ محتوا در رسانه های اجتماعی برنامه ریزی داشته باشید

با همه کارهایی که برای ادامه کار وب سایت خود انجام می دهید، هنگام تبلیغ وبلاگ خود در شبکه های اجتماعی، به روشی برای سازماندهی و زمان بندی احتیاج دارید. بعد از اینکه برای هر کانال محتوای متناسب طراحی کردید، پست های خود را برنامه ریزی کنید تا بتوانید آنها را تنظیم کنید.

برای تبلیغ محتوا در رسانه های اجتماعی برنامه ریزی داشته باشید

بعلاوه، برنامه ریزی برای مطالب به شما کمک می کند تا محتوای خود را ثابت نگه دارید و بدون اینکه مجبور شوید هر ثانیه روز آنلاین باشید، در بهترین زمان ارسال برای هر پلتفرم مطالب را ارسال کنید. فهمیدن بهترین زمان ها و فرکانس ارسال برای هر پلتفرم متفاوت است، بنابراین اگر مجبورید مرتباً برنامه ریزی کنید و برنامه ریزی شبکه های اجتماعی خود را اصلاح کنید نگران نباشید.

بیشتر بخوانید:

در استخدام متخصص سئو به چه مواردی اهمیت دهیم

به کمپین ها بپیوندید

به جای اینکه فقط یک توییت یا پست اینستاگرامی اینجا یا آنجا داشته باشید، می توانید از رسانه های اجتماعی برای جذب مخاطبان به وبلاگ خود به روش های جدید استفاده کنید. با ایجاد کمپین های رسانه های اجتماعی (و استفاده از هشتگ ها در مکان های مناسب)، می توانید تلاش های متمرکز را انجام دهید که می تواند بازدهی بیشتری از میزان تعامل و مراجعه به وبلاگ شما باشد.

بیشتر بخوانید:

افزایش سرعت صفحه در سایت با 9 گام | افزایش سرعت وردپرس

تبلیغ در سراسر شبکه ها

بگذارید تلاش های بازاریابی در شبکه های اجتماعی شما با هم کار کنند. به جای اشتراک بدون تغییر محتوا در بین  پلتفرم ها، محتوایی در هر پلتفرم به اشتراک بگذارید که کاربران را به ادامه آن محتوا در پلتفرم دیگر متصل کند. این روش  کاربران را ترغیب می کند تا در چندین پلتفرم با شما همراه شوند.

سایت و رسانه های اجتماعی را برای موبایل بهینه کنید

91٪ از کاربران شبکه های اجتماعی از طریق دستگاه های تلفن همراه به کانال های اجتماعی دسترسی پیدا می کنند. با رسیدن تعداد کل کاربران تلفن های همراه به بیش از 5 میلیارد نفر (4 درصد نسبت به سال گذشته)، افراد بیشتری از هر زمان دیگر به کانال های رسانه های اجتماعی خود دسترسی دارند. به بیان ساده، این بدان معناست که محتوای شما – چه در رسانه های اجتماعی و چه در وب سایت شما – باید از نظر تلفن همراه مناسب باشد.

سایت و رسانه های اجتماعی را برای موبایل بهینه کنید

تجزیه تحلیل ها را همیشه دنبال کنید

از آنجا که رسانه های اجتماعی غالباً تغییر می کنند و بازاریابی در پلتفرم های مختلف می تواند یک فرایند آزمون و خطا باشد. باید تمام تجربیات خود را حفظ کنید.

همچنین، به بخش تجزیه و تحلیل وبلاگ خود توجه کنید. ترافیک شما از کجا تأمین می شود؟ آیا مخاطبان از اینستاگرام سرازیر می شوند؟ پس در آن شبکه به خوبی کار می کنید – بنابراین تلاش های خود را در آنجا ادامه دهید. جمعیت زیادی از فیس بوک به سایت شما مراجعه نمی کنند؟ به نظر می رسد شما می دانید کجا را ارزیابی و تنظیم کنید. آگاهی از تجزیه و تحلیل، به شما کمک می کند تا نه تنها مخاطبان خود را در ذهن داشته باشید، بلکه همچنین به بهبود راه موفقیت وبلاگ خود ادامه دهید.

بیشتر بخوانید:

بهینه سازی نرخ تبدیل چیست؟ CRO به بیانی راحت

نگاهی به رسانه های اجتماعی

از آنجا که این روزها پلتفرم های رسانه های اجتماعی متفاوتی وجود دارد، قصد داریم در این بخش پنج کانال اصلی و کارهایی که می توان در هریک از این پلتفرم ها انجام داد را بررسی می کنیم.

هر کانال به شما روش های مختلفی برای تبلیغ محتوای شما ارائه می دهد، بنابراین مهم است که با هر یک آشنا شوید – از جمله محدودیت ها، اطلاعات جمعیتی و زمان مطلوب ارسال پیام در هریک از آن ها را برای تبلیغ محتوا در رسانه های اجتماعی بدانید.

بیشتر بخوانید:

جذب ترافیک سایت با راه کارهای ساده و اثبات شده

Facebook

اینستاگرام

توییتر

محتوای موجود در توییتر حجم بالایی دارد (بیش از 350،000 توییت در هر دقیقه ارسال می شود). از آنجا که 42٪ از کاربران توییتر هر روز به این برنامه دسترسی دارند، شما روزانه فرصت ایجاد بازدید از وبلاگ خود را دارید.

LinkedIn

LinkedIn علیرغم نماینده دیرینه خود، فقط مناسب کت و شلوارهای حرفه ای نیست که می خواهند رزومه کاری خود را ارائه دهند یا شرکتهایی را که به دنبال کارمند بزرگ بعدی خود هستند. LinkedIn یک شبکه اجتماعی است که در واقع فرصت های بسیار خوبی برای بازاریابی وبلاگ شما و جذب خواننده دارد.

 

46 درصد ترافیک اجتماعی به وب سایت های شرکتی از طریق LinkedIn تأمین می شود. ترافیک های linkedIn وفادار هستند.

بیشتر بخوانید:

دیجیتال مارکتینگ چیست ؟ با دیجیتال مارکتینگ آشنا شویم

Pinterest

حتی اگر به نظر می رسد که اوج شکوفایی Pinterest را پشت سر گذاشته ایم، کانال اجتماعی تصویر محور همچنان چهارمین محبوبیت است و به رشد خود ادامه می دهد. این پلت فرم در واقع برخی از روش های خارق العاده برای تبلیغ وبلاگ شما را ارائه می دهد.

سخن آخر

آیا اکنون تصور می کنید که یک متخصص رسانه های اجتماعی هستید؟ نگران نباشید می دانیم که پردازش رسانه های اجتماعی بسیار زیاد است. و این پست فقط یک نمونه از موارد کاربردهای رسانه های اجتماعی است. اگر به دنبال راه هایی برای انشعاب در قلمرو اجتماعی جدید هستید وقتی چند کانال اصلی را از دست می دهید (کانالهایی که برای مخاطبان شما بهترین کار را دارند)، به سیستم عامل های دیگر مانند YouTube (یک بزرگ اجتماعی)، Tumblr، Google Plus، Reddit، Medium، Snapchat و موارد دیگر نیز سر بزنید.

فقط این را بدانید: هر پلت فرم رسانه های اجتماعی راه های مختلفی برای تبلیغ وبلاگ، به شما ارائه می دهد. آنها نه تنها با الگوریتم ها و مدل های عملیاتی بلکه با محدودیت شخصیت و اندازه تصویر، تعامل جامعه، جمعیت اصلی و تاکتیک هایی که تلاش های بازاریابی را برای هر یک موفقیت آمیز است متفاوت هستند. یافتن رسانه اجتماعی خود (و ماندن در بالای روندها و مدلهای اجتماعی که همیشه در حال تغییر هستند) زمان بر است، اما تمام تلاش خود را برای تبلیغ وبلاگ خود در رسانه های اجتماعی بکنید.

 

 

منبع :

https://www.dreamhost.com/blog/how-to-promote-your-blog-on-social-media/

 

5 3 رای ها
امتیاز دهید
اشتراک
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد اینلاین
نمایش همه دیدگاه ها
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx
()
x

رایگان یاد بگیرید

دوره آموزش طراحی سایت بدون کد نویسی با وردپرس

زودتر از سایرین از جدیدترین دوره های آموزشی رایگان ما با خبر شوید
اطلاعات شما هرگز با شخص ثالث به اشتراک گذاشته نمی شود