وبلاگ

بروز رسانی محتوا چیست؟ چگونه محتوای پست ها را آپدیت کنیم

بروز رسانی محتوا
آموزش سئو / آموزش وردپرس / طراحی سایت

بروز رسانی محتوا چیست؟ چگونه محتوای پست ها را آپدیت کنیم

فهرست مطالب

وبلاگ شما بازتابی از شرکت شما است. پست های شما نشان می دهد که شما در صنعت خود آگاهی دارید، اطلاعات ارزشمندی را فراهم می کنید که مشتریان بالقوه را علاقه مند می کند و یکی از کلیدهای یک استراتژی موفقیت آمیز بهینه سازی موتور جستجو (SEO) است. بنابراین اگر مدتی مقاله ای پست نکرده باشید و اگر محتوای شما منسوخ یا نادرست باشد، درنتیجه از یک ابزار فوق العاده ارزشمند نهایت استفاده را نبرده اید. بعلاوه عدم قرار دادن پست های وبلاگی، بسته به سایت شما، می تواند باعث کاهش رتبه موتور جستجو شما شود.

فقط تصور کنید شخصی سایت شما را پیدا کند و روی یک پست قدیمی کلیک کند که مملو از اطلاعات منسوخ شده یا حتی بدتر از آن، اشتباهات دستوری است. آیا فکر می کنید پس از آن بازدید کننده سایت شما – و بالقوه تجارت شما – را جدی می گیرد؟

بیشتر بخوانید:

ثبت سایت وردپرسی در سرچ کنسول گوگل (Google Search Console)

 

اگر کسی اعداد یا آماری را که دیگر صحیح نیست مشاهده کند، ممکن است تصور کند شما در مورد صنعت خود آگاهی ندارید، یا به اطلاعاتی که به مشتریان بالقوه ارائه می دهید اهمیتی نمی دهید.

پست های نادرست که بازدید کننده زیادی دارند می توانند تصویر شرکت را در ذهن بازدیدکنندگان آن صفحه آلوده کنند. این می تواند مشکلی باشد که برای مدت طولانی یک شرکت را تحت تأثیر منفی قرار می دهد، بدون اینکه علت آن مشخص شود، به تصویر شرکت آسیب می رساند.

گوگل دوست دارد سابقه محتوای عالی و ثابت را مشاهده کند، بنابراین، از بسیاری جهات، پست های وبلاگ قدیمی برای سئو مفید است، اگر از کیفیت بالا، مرتبط و بهینه برخوردار باشد. اما، سناریوهای مختلفی وجود دارد که در آن پست های قدیمی می توانند به شما آسیب برسانند.

 

  • اگر وبلاگ شما قدیمی است و مدت زیادی است که به روز نشده است، Google تاریخ های انتشار را مشاهده می کند و شما را به پایین نتایج جستجو هدایت می کند. به همین دلیل به روزرسانی آن پست های قدیمی و نوشتن مداوم پست ها کلیدی است.
  • پست های قدیمی شما ممکن است دارای استانداردهای منسوخ سئو که اکنون وجود آن ها باعث مجازات شدن سایت می شود، باشد. به عنوان مثال، قبل از سال 2011، پر کردن متن از کلمات کلیدی امری مثبت بود، اما اکنون این یک عمل نادرست است و می تواند منجر به مجازات های گوگل شود.

بیشتر بخوانید:

انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای سئو | چگونه بهترین عبارت کلیدی را انتخاب کنیم؟

 

بعلاوه، به روزرسانی محتوا نسبت به ایجاد محتوای جدید بسیار مقرون به صرفه است.

یک اشتباه رایج این است که مردم فکر می کنند هرچه محتوای بیشتری در سایت خود داشته باشند، بهتر است، بنابراین به همین دلیل به پست های قدیمی توجه نمی کنند. اما حقیقت این است که همیشه باید در مورد کیفیت بیش از کمیت اهمیت داد.

افراد بیشتر با محتوای با کیفیت ارتباط برقرار می کنند و این بهترین راه برای ساختن برندی است که آنها دوست دارند. از این گذشته، سر و صدای زیادی در اینترنت وجود دارد. تنها راه برجسته سازی ایجاد چیزی است که ارزش توجه را دارد و به همین دلیل به روزرسانی مطالب بسیار مهم است. کیفیت به زمان نیاز دارد و تنها راه برای اطمینان از سطح بالای محتوای شما تمرکز بر روی یک تولید محتوا است.

چند وقت یکبار بروز رسانی محتوا را انجام دهیم

چند وقت یکبار بروز رسانی محتوا را انجام دهیم

پاسخ می تواند بسته به نوع وبلاگ نویس شما و ماهیت سایت شما متفاوت باشد، اما یک قاعده خوب این است که سالانه یک بررسی دقیق انجام دهید.

اگر صنعت شما رقابتی، سریع و یا مکرراً دارای نوآوری است، پس احتمالاً باید بیشتر از قبل محتوای خود را به روز کنید تا به خود امتیاز دهید – خصوصاً در صنایعی مانند قانون، امور مالی و بازاریابی این امر صادق است.

به نحوه استفاده از گوگل یا هر موتور جستجوی دیگر فکر کنید. وقتی چیزی را جستجو می کنید، گزینه های زیادی دارید، بنابراین باید تصمیم بگیرید که روی کدام عنوان کلیک کنید. بسیار مطلوب است که روی چیزی که اخیراً منتشر شده یا به روز شده کلیک کنید تا چیزی که آخرین بار چهار سال پیش به روز شده است.

چه پست هایی را برای آپدیت کردن انتخاب کنیم

چه پست هایی را برای آپدیت کردن انتخاب کنیم

در حالی که بروز رسانی محتوای یک پست برای شما کار بسیار زیادی به نظر می رسد، به زمان و تلاشی که قبلاً برای محتوای خود انجام داده اید فکر کنید. گاهی اوقات فقط چند تغییر متنی یا تصاویر جدید تنها چیزی است که شما می خواهید پست های قدیمی را دوباره تازه و مرتبط کنید. در اینجا چگونگی تصمیم گیری در مورد نحوه انتخاب پست ها با هم صحبت می کنیم.

بیشتر بخوانید:

بهینه سازی تصاویر در وردپرس | تمام آنچه باید بدانید (2021)

اندازه گیری تجزیه و تحلیل

شما ممکن است بیش از چند پست وبلاگ در سایت خود داشته باشید، و در این صورت، منطقی نیست که تمام محتوای خود را به طور منظم به روز کنید. در عوض، هر چند وقت یک بار (حداقل هر 12 ماه) تجزیه و تحلیل خود را بررسی کنید تا محتوای برتر خود را شناسایی کنید. این به معنای محتوایی است که بازدیدکننده داشته باشد، محتوایی است که در آینده می تواند ترافیک داشته باشد و محتوایی است که تبدیل می کند.

بیشتر بخوانید:

بهینه سازی نرخ تبدیل چیست؟ CRO به بیانی راحت

 

این پست ها را می توانید با ابزارهایی مانند Google Analytics بررسی کنید. حتماً به تحلیلی که ردیابی می کنید، تبدیلات را اضافه کنید. برای اطمینان از حفظ جایگاه خود، پست هایی را که از قبل در Google رتبه بالایی دارند، به روز کنید، پست هایی که نزدیک به رتبه بالا هستند (از آنجا که فقط با چند تغییر به روز شده می تواند جایگاه آنها را افزایش دهد) و همچنین پست هایی که قبلا به اشتراک گذاشته می شدند اما اقبال به سمت آن ها کم تر شده را آپدیت کنید.

بیشتر بخوانید:

تجزیه تحلیل دیجیتال با گوگل آنالیتیکس به بیانی ساده

درباره صنعت خود تحقیق کنید

وقت بگذارید و ببینید چه چیزهایی در زمینه کاری شما جدید است. هر خبری ممکن است ارزش بروز رسانی محتوای شما را داشته باشد. در مورد فضای رقابتی خود تحقیق کنید. آیا محتوای جدیدی منتشر شده است که ممکن است رتبه شما را در گوگل کاهش داده باشد؟

معیارهای کاربر خود را بررسی کنید

نحوه تعامل افراد با محتوای خود را مشاهده کنید، از جمله اینکه چه مدت زمان صرف صفحات، نرخ پرش، نرخ کلیک و نرخ تبدیل می شود. این اطلاعات را می توان از طریق Google Analytics یافت. اگر تعامل شما در این زمینه ها کم است، می توانید برای بهبود آن پست های خود را به روزرسانی کنید. همچنین، نظرات کاربران را بررسی کنید تا ببینید آیا افراد در مورد محتوای شما سوالی دارند – آیا می خواهید پاسخ هایی را به مطالب خود اضافه کنید. اگر محتوای شما آنطور که باید تبدیل نمی شود، این سنجه ها به شما کمک می کند دلیل و کارهایی را که می توانید برای بهبود آن انجام دهید را درک کنید.

برای به روزرسانی پست ها چه کارهایی باید بکنیم

همه بروز رسانی ها با هم یکسان نیستند. برخی از آنها بیشتر از سایرین به کار  احتیاج دارند.

از بینش هایی که به دست آورده اید برای بهبود عناوین، متن ها و تصاویر خود استفاده کنید. به عنوان مثال، ممکن است داده های جدیدی وجود داشته باشد که بتوانید برای قرار دادن در نمودار استفاده کنید؟ در صورت امکان، SEO خود را به روز کنید و تجربه کاربر را بهبود ببخشید. شما می خواهید پست های شما اطلاعات دقیق داشته باشند، کلمات کلیدی خاص از نظر استراتژیک بهینه شوند و عکس های مرتبط داشته باشند. هر پست باید در استراتژی کلی بازاریابی شما نقش داشته باشد و تازه سازی آنها برای قرار گرفتن در استراتژی شما می تواند ارزش آنها را بیشتر کند. “

بیشتر بخوانید:

ادامه مطلب در وردپرس | تگ more در وردپرس | چرا تگ more کار نمیکند؟

 

این رویکردها را برای بازیافت محتوای قدیمی در ذهن داشته باشید:

پست های قدیمی را به اینفوگرافی تبدیل کنید. از مطالب و آمارهای ارسال شده در وبلاگ خود برای ایجاد یک اینفوگرافیک تصویری قابل فهم استفاده کنید.

حقایق جدیدی کسب کنید. پست های قدیمی را با اطلاعات جدید، مانند آمار و اخبار فعلی، به روز کنید.

به روز رسانی برای رسانه های اجتماعی. اگر پست های شما در رسانه های اجتماعی واقعا خوب عمل کرده باشد، کاری که ما انجام می دهیم این است که پست را نگاه کنیم و ببینیم چگونه می توانیم آن را بهبود ببخشیم.” “آیا منابع هنوز تازه هستند؟ آیا موارد دیگری وجود دارد که بتوانیم اضافه کنیم؟ آیا اطلاعات بیشتری در این بازه زمانی نمایان شده است؟ آیا ما یک برتری داریم؟ ما برای بهبود مقاله همه تلاش خود را انجام می دهیم و سپس مجدداً ارسال می کنیم.  فراموش نکنید که دوباره آن را تبلیغ کنید.

عنوان پست ها را هم به روز کنید.برای ایجاد احساسات دوباره در پست های قدیمی حتما عناوین پست ها را نیز بروز کنید.

برای یک مقاله قدیمی فیلم تهیه کنید. این برای آموزش ها، دستور العمل ها و انواع مشابه پست ها بسیار خوب است. یک ویدیو تهیه کنید که در آن به خوانندگان خود می گویید که در یک پست وبلاگ چه چیزی نوشته اید. سپس، آن را در حساب های شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید و برای تعامل بیشتر به پست قدیمی اضافه کنید.

بیشتر بخوانید:

افزایش سرعت صفحه در سایت با 9 گام | افزایش سرعت وردپرس

 

برای ارتقا سئو پست های قدیمی را آپدیت کنید

یک پست قدیمی تازه شده می تواند به اندازه یک پست کاملاً جدید ارزشمند باشد. ارسال های مداوم و با کیفیت یک استراتژی خوب در سئو است. بهینه سازی مقاله ها برای کلمات کلیدی خاص، استراتژیک، افزودن برچسب های alt به تصاویر و افزایش طول و کیفیت محتوا می تواند کمک زیادی به رتبه بندی آن محتوا کند. همچنین می توانید از پست های همیشه سبز استفاده کنید تا از طریق شبکه های اجتماعی و بازاریابی از طریق ایمیل، بازدیدکننده داشته باشید. “

بیشتر بخوانید:

سرپ چیست؟ انواع مختلف SERP را بشناسیم | مفهوم سرپ در سئو

 

با استفاده از ابزاری برای کلمات کلیدی مانند Ahrefs یا Buzzsumo، نگاهی به نحوه تغییر چشم انداز کلمات کلیدی برای هر یک از مطالب بیندازید.

شاید کلید واژه اصلی شما حجم قابل توجهی از مخاطبان را از دست داده باشد، یا شاید یک رقیب تازه پیدا کرده باشید علت آن هرچه باشد، معمولاً ارزش تلاش برای شناسایی امیدوار کننده ترین کلمات کلیدی را دارد که محتوای قدیمی می تواند برای آنها رتبه بندی شود.

راه های دیگر برای افزایش SEO، افزایش طول پست، افزودن توصیفات و عناوین بهینه، اجتناب از اقدامات منسوخ سئو مانند پر کردن کلمات کلیدی، پیوند دادن به پست های مرتبط که ممکن است مخاطبان شما جالب و مفید باشد و افزودن تصاویر جذاب و تنظیم برچسب های alt و قابلیت دسترسی است.

سخن آخر

مجبور نیستید همیشه محتوای جدیدی تولید کنید. درعوض، باید اطمینان دهید که محتوای موجود شما بهترین است.

 

منبع

https://www.dreamhost.com/blog/keep-your-blog-fresh-how-to-repurpose-old-posts/

 

5 3 رای ها
امتیاز دهید
اشتراک
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد اینلاین
نمایش همه دیدگاه ها
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx
()
x