وبلاگ

در استخدام متخصص سئو به چه مواردی اهمیت دهیم

در استخدام متخصص سئو به چه مواردی اهمیت دهیم
آموزش سئو / آموزش وردپرس / دیجیتال مارکتینگ

در استخدام متخصص سئو به چه مواردی اهمیت دهیم

فهرست مطالب

انجام SEO کار نشدنی نیست، اما استخدام یک نفر در این پست، قطعاً می تواند کمک کننده باشد. برای صاحبان مشاغلی که آماده هستند سطح SEO خود را بالا ببرند ، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که از یک متخصص SEO که می تواند کار را به نحو احسنت انجام دهد استفاده کنند.

اما سوال این است: چگونه می توان یک شرکت SEO مناسب را پیدا کرد و یک فرد درست را استخدام کرد که بتواند نتایج واقعی و ملموسی برای کسب و کار شما ایجاد کند؟ در این مقاله نکات مهم برای استخدام متخصص سئو وجود دارد که می توانید در طول فرایند استخدام بپرسید.

بیشتر بخوانید:

جذب ترافیک سایت با راه کارهای ساده و اثبات شده

مزایای استخدام متخصص سئو

در حالی که منابع بی شماری به صورت آنلاین برای کمک به شما در پیاده کردن تکنیک های سئو به صورت خودکار وجود دارد، مزایای بسیاری نیز وجود دارد که می توانید از طریق استخدام یک متخصص سئو به آن دست یابید. سئو همیشه آنطور که تصور می کنید ساده نیست، بنابراین کار با یک متخصص ممکن است راه حل جلوگیری از سردرد ، اتلاف وقت و رسیدن به سود بیشتر باشد.

یک مشاور سئو می تواند به شما کمک کند:

برای اینکه یک سایت سئو شود باید موارد زیر روی آن اجرا شود:

سئو پیچیده است

حتی اگر بتوان مانند لیست بالا مواردی که برای سئو لازم است را یکی بدانیم و شروع به انجام آن کنیم باز هم به این معنا نیست که سئو را ساده کرده ایم. و سئوی مشاغل کوچک ، آنرا کوچکتر از سئوی شغل بزرگ نمی کند. همانطور که در بالا ذکر شد ، SEO مجموعه ای از روشهاست که برای ایجاد تأثیر در صفحات محلی به صورت همگام کار می کند. شما ممکن است نتوانید اصول سئو را بصورت کامل انجام دهید، اگر نتوانید همه تاکتیک ها را انجام دهید ، ممکن است تلاش شما بی نتیجه بماند و در نهایت وقت شما تلف شود.

نکاتی برای استخدام یک متخصص سئو

انتخاب یک شرکت سئو یا استخدام متخصص سئو نیاز به دقت دارد زیرا هدف اصلی شما یافتن ارائه دهنده ای است که متناسب با نیازها و اهداف کسب و کار شما باشد.

به همین دلیل ، ما بهترین راهکارها را برای استخدام سئو کار آورده ایم تا به شما کمک کند گزینه های خود را بسنجید و در مورد انتخاب خود تصمیم بگیرید.

1. از شبکه کاری خود بپرسید

یکی از بهترین منابع برای یافتن ارائه دهنده خدمات سئو، شبکه کاری  شماست. خصوصاً صاحبان مشاغلی که در صنعت شما فعالیت می کنند. با پرسیدن از شبکه کاری خود ، شما افرادی را خواهید داشت که می توانند خدمات تضمین شده ارائه دهند و شما را به مسیر درست هدایت کنند.

2. راجع به زمان و هزینه مورد نیاز سوال کنید

هنگامی که به یک آژانس یا مشاور سئو مراجعه می کنید ، باید تخمین صادقانه ای درباره هزینه خدمات آنها برای سایت شما و مدت زمانی که انتظار دارند این خدمات طول بکشد ، درخواست کنید. هرکدام از ارائه دهندگانی که درمورد آنچه که ارائه می دهند یا هزینه آن رمزآلود صحبت می کنند، باید مراقب باشید.

یک آژانس ارائه دهنده خدمات سئو می داند که برای بهینه سازی سایت شما چقدر کار لازم است ، تقریباً چه مدت طول می کشد و هزینه آن چقدر است. ممکن است موارد الحاقی اختیاری وجود داشته باشد که بعدا مورد بحث قرار گیرد ، اما نقل قول اولیه آنها باید به شما ایده روشنی از انتظارات هنگام کار با آنها بدهد.

3. بدانید چه مواردی را شامل می شود

بدانید چه مواردی را شامل می شود

بسیاری از ارائه دهندگان بسته ای ارائه می دهند و متذکر می شوند که این بسته برای همه کسب و کارها جواب می دهد، اما مهم است که بسته ارائه شده برای هر کسب و کاری متمایز باشد. باید به دنبال استخدام متخصص سئویی باشید که استراتژی شما را درک کند و متناسب با نیازها و مخاطبان خاص شما وقت بگذارد.

 

بسیار مهم است که بپرسید چه مواردی در بسته سئو آنها وجود دارد تا بتوانید درمورد هزینه هایی که باید بپردازید دید واضحی داشته باشید. برخی از این خدمات ممکن است شامل سئو داخلی ، سئو محلی ، بهینه سازی فنی ، ایجاد محتوا یا ایجاد بک لینک باشد.

بیشتر بخوانید:

ابزار دیس اوو را چه زمانی بکار ببریم؟ چگونه لینک اسپم را disavow کنیم؟

4- از نحوه اندازه گیری نتایج سوال کنید

هر فردی که صاحب کسب و کار است دوست دارد به عنوان نتیجه اول گوگل در SERP بالا بیاید، اما سئو چیزی فراتر از فقط رتبه بندی است. یک ارائه دهنده معتبر SEO می داند که هدف هر استراتژی SEO در نهایت کمک به کسب و کار و کسب درآمد است ، بنابراین آنها شاخص های اصلی عملکرد (KPI) را فراتر از رتبه بندی بررسی می کنند.

برخی از این KPI ها می توانند شامل شماره ترافیک ، نرخ تبدیل و درآمد باشد. آنها باید بتوانند ارزش واقعی سئو را بیان کنند و اینکه چرا هنگام اندازه گیری موفقیت تلاش شما در سئو ، این معیارها بسیار مهم هستند.

5. با آن ها تماس بگیرید

قبل از اینکه با یک شرکت قرارداد ببندید، می تواند با آن ها مکالمه حضوری یا تماس تلفنی داشته باشد. این به شما فرصتی می دهد تا نیازهای خود را با جزئیات بیشتری مطرح کنید ، سوال کنید و درک بهتری از این که این ارائه دهنده برای شما مناسب است یا نه پیدا کنید.

6. تحقیق کنید

قبل از شروع کار با ارائه دهنگان و متخصصان سئو، بهتر است تحقیقات اولیه انجام دهید تا درباره خدمات ، روش و نتایج آنها اطلاعات بیشتری پیدا کنید. این گام با بررسی نظراتی که راجع به آن ها در اینترنت و رسانه های اجتماعی وجود دارد میسر است.

چه توسط شخصی در شبکه کاری خود به یک متخصص سئو ارجاع شده باشید و چه به تنهایی یک ارائه دهنده را یافته باشید، همیشه ایده خوبی است که برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه کار آنها ، به توضیحات ارائه دهنده مراجعه کنید و اینکه آیا مشتریان قبلی آنها از کار با آنها لذت برده اند. همچنین به دنبال شواهدی باشید که نشان می دهد آنها برای مشتری های خود توانسته اند ترافیک و فروش ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید:

سئو داخلی چیست ؟ با سئو On Page بیشتر آشنا شوید

وجه اجتماعی آن ها را بررسی کنید

بسیاری از شرکت های سئو در شبکه های اجتماعی فعال هستند و مطالعه مطالب آنها روش خوبی برای درک رویکرد آنها به سئو و نحوه کار با مشتریان است. فراتر از بررسی ها ، به جستجوی مقالات و پست های وبلاگ در صفحات رسانه های اجتماعی آنها بپردازید تا ببینید آیا آن ها همان کسانی هستند که می خواهید با آن ها کار کنید.

به دنبال مطالعات موردی و نمونه کارها باشید

در حالی که در Facebook ، Google و رسانه های اجتماعی برای بررسی نمونه کارهای آن ها جستجو می کنید، باید وب سایت ارائه دهندگان خدمات بهینه سازی را نیز بررسی کنید تا ببینید آیا آنها مطالعات موردی سئو یا نمونه کارهای قبلی خود را ارسال می کنند. این اطلاعات ممکن است بتواند به شما بگوید که مشتریان چقدر از کار با آنها لذت برده اند.

 

در طول تحقیق خود از یک شرکت ، از خود بپرسید: آیا آنها درک عمیقی از تجزیه و تحلیل و نحوه تفسیر آنها دارند؟ چگونه موفقیت را اندازه می گیرند؟ آیا آنها بر روی رتبه بندی یا معیارهای قابل تشخیص تری تثبیت شده اند؟

 

اینها همه سوالات مهمی است که باید هنگام مطالعه موارد موردی و محتوای وب سایت آنها از خود بپرسید. پاسخ های آنها می تواند اعتماد شما به خدمات آنها را ایجاد یا از بین ببرد ، به شما کمک می کند تا تعیین کنید آیا آنها ارائه دهنده مناسبی برای تجارت شما هستند  یا خیر.

7. اهداف سئو کسب و کار خود را اعلام کنید

قرار گرفتن در بالای گوگل ممکن است یک هدف عالی به نظر برسد ، اما احتمالاً اهداف ملموس دیگری نیز در ذهن دارید. حتماً این موارد را با ارائه دهنده احتمالی خود در میان بگذارید تا آنها بدانند که می خواهید به چه نتیجه ای برسید و اطمینان حاصل کنید که هر دو فهم یکسانی از هدف مورد نظر شما دارید.

 

ارائه دهنده مناسب باید بتواند به شما در بیان اهداف SEO و ایجاد اهداف جدید کمک کند. آنها باید بدانند که چه چیزی برای تجارت شما واقع بینانه است و بتوانند انتظارات شما را از همان ابتدا تعیین کنند.

 

8. گزینه های خود را مقایسه کنید

لازم نیست اولین ارائه دهنده سئو را انتخاب کنید. در صورت تمایل می توانید گزینه های خود را مقایسه کنید، ارائه دهندگان مختلف را بررسی کنید تا بتوانید متخصصی که مناسب کسب و کار شما است را انتخاب کنید. در نهایت ، باید به افرادی که کسب و کار شما را به بهترین وجه می فهمند و اثبات می کنند که آنچه که برای به دست آوردن نتایج مثبت در کسب و کار شما لازم است انجام می دهند را انتخاب کنید.

سخن آخر

استخدام متخصص سئو مناسب برای کسب و کار شما، نیاز به تحقیق در مورد گزینه های مختلف، پرسیدن سوالات صحیح و جستجو نتایج دارد. هر آژانسی که مناسب باشد، وقت می گذارد تا کسب و کار شما را درک کند و یک استراتژی ارائه دهد که در خدمت شما بهترین نتایج سئو ممکن را به ارمغان بیاورد. در این مقاله سعی شد چند روش برای شناسایی سئوکار درست و متناسب برای نیازهای شما به شما ارائه داده شود.

منابع:

 

https://moz.com/blog/find-and-hire-right-seo-provider

رایگان یاد بگیرید

دوره آموزش طراحی سایت بدون کد نویسی با وردپرس

زودتر از سایرین از جدیدترین دوره های آموزشی رایگان ما با خبر شوید
اطلاعات شما هرگز با شخص ثالث به اشتراک گذاشته نمی شود